annaulliz

Alla inlägg under februari 2011

Av Ulrika - 6 februari 2011 23:52

Tack alla mina goa vänner för alla grattulationer som jag fått i dag!

Telefonsamtal, mail och tror jag var uppe i 120 på fb..

Det värmer verkligen i hjärtat..  

I helgen har bumsan varit hos pappi.. Micke har ordnat och stökat denna helg och gjort allt för mig...

I går tog han med mig ner på stan på massage.. Jag var i drömmarnas land i 55 minuter... Gud så skönt.. Så nu har vi bestämt att gå dit igen om två veckor..

I dag har varit en underbar dag.. Älskar Micke så mycket för allt han gör för mig och finns till nu när jag varit lite nere..

Har verkligen hittat mannen på jorden som är pusselbiten som fattades i mitt liv..

 

  

Lite av det jag fått... Va ska jag göra med alla pengar som låg i ?

 

  

Presenten från bästa Therese...

 

  

 

  

 

Carolina Gynnings parfym av mina älskade barn... Luktar otroligt gott..(Tack mamma för hjälpen för det..)

 


Nu har jag hittat den som jag sökt efter men visste inte vem som sjöng den... Skam den som ger sig...


Älskar dig Micke, älskar er Emelie & Emil, älskar min familj och vänner.... Tack för i dag !


Pusss   

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards