annaulliz

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Ulrika - 17 februari 2011 23:41

 Brukar ha väldigt lätt för att uttrycka mig..

Nu kan jag inte det... Tårarna rann när jag läste denna blogg och insåg att det var mig hon skrivit om...

Som jag skrev förut så är vi som tvillingsjälar..


http://ensammalejonmamman.bloggplatsen.se/2011/02/17/4638685-jag-har-fatt-en-syster/#kommentarer


Vi är verkligen så lika... Tänker saker samtidigt, känner saker samtidigt...

Har sån nära kontakt på så kort tid... Helt otroligt.

Jag kallar henne min syster...


Pusss

Av Ulrika - 17 februari 2011 11:50

Är nu tredje dagen jag ligger som en strandsatt säl..

Förkyld och feber.  

Bara att hoppas och tro på att det ger med sig snart.. Hostan är inte att leka med heller..

Vi som ska på massage igen på lördag, men får se hur det blir med det.. Micke är ju inte riktigt pigg heller.

Men det är ju inte SÅ farligt, med tanke på att han är karl.. Jag kanske har träffat ett under ändå..   

 

Idag kommer vår nya familjemedlem hem..

Welcome to mama..  

  

 

  

 

Ska pimpa upp den med tonade rutor och vinge...

 

Nu är det storslalom som gäller här.. Har varit försenat i 2 1/2 timme nu...

Ha en bra dag!

 

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards