annaulliz

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Ulrika - 20 december 2010 14:09

Första gången sen jag vet inte när som jag är klar med allt i tid..

Alla julklappar är klara, maten var vi och handlade i går... SÅ skönt.. Så nu är det bara och sitta att rulla tummarna till det är jul...

Nä, ska väl kanske städa av lite extra också här i veckan...

Varför, kan man ju undra???

Det blir ju bara vi här... Tror inte någon här springer och kollar om jag torkat tak, fönsterlister å allt vad det är...

Nä, här blir det bara en vanlig städning.. Julen går väl inte ut på att det ska va städat.. Huvudsaken att vi är tillsammans och firar en fin jul...

Apropå ingenting så sa jag till Micke i går att vi måste ju ha någon jultradition tillsammans... Något som man gör varje jul..

Ja, det förslaget jag fick tänker jag inte ens nämna här.. hahaha..

Vad har ni för traditioner.. Alltid roligt att veta hur andra firar jul..

Är klart nu att Emil kommer tidigare på torsdag, så han ska hjälpa mig och stöka på i köket med skinkan.. Lillkocken där..

Baka skulle nog han och Emelie göra också..

Nu ska jag ställa mig och kocka och vänta på att mina sötnosar kommer hem... Idag blir det något nytt.. Paprika och kycklinggryta, ris och grönsaker...

Have a nice day och god jul till er nissar i Östhammar... Tack för gb inlägget....

 

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards