annaulliz

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Ulrika - 11 december 2010 23:21

Hade en underbar dag med älsklingen i dag...

Var på stan i flera timmar... Snöade i morse och var inte så kallt..

Härliga julkänslan är välkommen..

Fick även med mig lite egna öppnade julklappar hem... Lite kläder...   

Micke lagade mat igen.. Ryggbiff och potatisgratäng... SÅ gott...

Älsklingen är så duktig..

Efter det så degade vi ner oss i soffan och tittade på "The town" .... En sevärd film.. Sen blev det "Så mycket bättre" på tv:n...

Dom är ju bara för goa hela gänget...

Så härligt att höra  gamla låtar.. Micke bad mig vara tyst så han hörde tv:n..

Tycker han jag är kass på att sjunga eller ville han bara höra dom???

Ja, det kan man ju undra..

TACK bästa älsklingen för att du finns... ÄLSKAR DIG!!!  

Plura har jag träffat privat och han är riktigt härlig...


Apropå kändisar så var Kasper i "Arvingarna" på H&M i dag...


Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards