annaulliz

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Ulrika - 15 februari 2012 08:42

Ja nu har det gått en tid igen sedan sist.  

Jag har hunnit fylla 26 år sedan sist, gått ner i tjänst här på långtäppans servicehus, och massa mer. Lite bilder på presenter jag fick av barnen.

Denna parfym från Naomi Campbell fick jag av Emelie och Emil.


En jättefin teckning av Emil som värmer ett mammahjärta



En nalle och ett ritat hjärta av Kimmy


 

    


Mina små bebis kan dom. Jag blev så glad och rörd.

Av älsklingen och släkten fick jag pengar.


Han stod även för maten dagen till ära  


 

En lyckad och fin dag med andra ord..


Igår var det ju alla     dag och det firade vi lite också.

Godis och triss till barnen, en chokladask till mig av Micke.


Idag är tapetseraren änterligen här och ska fixa iordning lillans rum. Beställde i november, så nu känns det som att det är dags. Bara kaos uppe nu med alla hennes grejor utspridd över hela våningen.


Jaja, nog om detta och jag ska försöka att inte dra ut på tiden till nästa inlägg. Känns lite som att jag får dåligt samvete, då jag ser i statistiken att jag har trogna läsare som klickar in sig varje dag på denna blogg. Roligt om ni kunde ge en liten vink om detta också i kommentarer.


Lite roligt sen i morse. Emil är tydligen den som alltid har sina funderingar och kommentarer i denna familj. Hahaha.

-Mamma, läste du aftonbladet igår?

-Öhh, nä vadårå?

-Det var en bild på ett dött barn i skolan, och vet du hur han dött?

-Nää.....

-Läraren hade dödat honom med sin tristess, och det kommer nog hända mig också snart.

-Hahahahahaaaa.


Den lilla mannen kan verkligen göra min dag!  


Ha nu en fin dag alla och ta hand om er.

Pusss 

   

   

 


 

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards