annaulliz

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Vård av sambo...

Av Ulrika - 23 maj 2011 13:27

Jaha, nu har jag vård av sambo och jag får ingen ersättning...  

Nu springer jag här hemma och hjälper till efter att vi varit iväg till kiropraktikern och det är konstaterat svårt ryggskott...

Han har verkligen ont, men alla vet ju hur det är när karlar är sjuka...   


Helgen har varit mysig ändå efter all uppassning.. Men jag gör det så gärna för han har verkligen ställt upp på mig.


Igår beställde Micke biljetter till oss alla så vi ska gå på tv-inspelningen av "Gladiatorerna"..

Skitkul ska det bli att se finalen dessutom.

Hämtade ut biljetterna nyss.


     

Ha en bra dag, nu ska här förberedas biffstroganoff till middag!


Pusss

 
 
Fnulan

Fnulan

26 maj 2011 23:41

Men du kolla med fsk, finns ngt som heter vård av anhörig eller nått =)

http://www.fnulan.se

Ulrika

27 maj 2011 06:55

Hahaha, ja fast då ska han nog ligga inför döden, å det göra han INTE...;)
Ha en trevlig helg Fnulan.

 
Lisa

Lisa

27 maj 2011 08:27

Tack!! Jag håller faktiskt på att spara ut det :) Men man vill ju vara snygg under tiden så det åker av lite hår både här och dä :)
Va AVIS jag blir att ni ska på Gladiatoererna!! Jag ÄLSKAR ju det programmet! Egentligen är det ju skit töntigt, men jag tycker alla muskelberg är så snygga :)

http://lisadecker.bloggplatsen.se

Ulrika

27 maj 2011 08:31

Haha, ja eller hur?
Får föreviga med lite kort här på bloggen sen.. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 17 oktober 2012 18:17

Grattis min älskade Emelie på din dag! Fattar inte att det var 17 år sedan du kom till världen. Du är fortfarande min lilla flicka som vill kramas och vara med mammi. Jag är SÅ stolt över dig för vad du presterar. Du är duktig i skolan, finn...

Av Ulrika - 10 oktober 2012 09:38


God morgon världen    Nu har hösten kommit på riktigt till Karlstad. Minusgrader var det i natt. Nu är det snart mössa och vantar som gäller.. En störtdykning ner i vinterklädesförrådet för att checka av vad som finns och passar måste göras. Us...

Av Ulrika - 27 september 2012 12:25

Jag lovade Maria ett eget inlägg och det ska hon nu få samtidigt som jag hälsar henne välkommen hem till Sverige.   Vet inte riktigt vart jag ska börja och hur, men jag kom att tänka på nu att vi har varit bästa vänner i 32 år. Det är äkta vänska...

Av Ulrika - 22 september 2012 11:58


Hej hopp! Vi börjar sakta med säkert känna hur det känns att vara frisk. Länge sedan jag var så här dålig..  Feber och en fruktansvärd förkylning. Men ni förstår väl att Micke har varit mycket sämre va? Fick världens sämsta förklaring av honom va...

Av Ulrika - 14 september 2012 13:21

Välkommen tillbaka!   Nu har bloggen haft en lång semester bara för att jag legat så här i sommar     Trodde ni på det??? Nää jag har då allt haft häcken full..   Alla skolungdommar har sommarlov utom jag... Men jag har faktis...

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards